MadAad.reismee.nl

21/8/2011 vertrek naar Brussel

We hebben een hele relaxte aanloop. Hoewel je af en toe aan Madelon merkt dat ze zenuwachtiger wordt naarmate de vlucht dichterbij komt. Niet alleen het vliegen zelf maar zeker ook de lengte van 8,5 uur naar New York en dan nog bijna 6 uur naar Las Vegas. De lengte staat mij ook tegen. Maar je moet er wat voor over hebben, toch? We vliegen met Delta en die hebben tegenwoordig op intercontinentale vluchten Economy Comfort met extra beenruimte, bijna de stoel plat kunnen leggen en extra drankjes. Kost EUR 56,- p.p. per vlucht maar dat hebben we er graag voor over.

Alles staat al klaar en over 1 1/2 uur vertrekken we richting het NH Hotel nabij Zaventem. We kunnen de auto 3 weken gratis parkeren bij dit hotel. De kosten zijn EUR 88,- incl. ontbijt. Een koopje toch! 3 weken smart parking bij Schiphol kost al iets meer dan EUR 100,- en het vliegen vanaf Brussel scheelt ook zo'n EUR 150.- p.p.

Morgenochtend brengt de shuttle ons netjes naar Zaventem alwaar we om 11.10 uur het luchtruim opzoeken.

Zo'n 21 uur(tjes) later zijn we dan weer op 1 van onze meest favoriete (stad)plekjes, Las Vegas waar we 3 nachtjes in het Golden Nugget aan Fremont Street slapen ($ 128,-).

Anita Termeer

Hey Madelon en Aad,

Nou het is dan zover! Ga lekker genieten van jullie trip en ik ga jullie zeker volgen. Heel veel plezier!

Gr Anita

Rob Dalm

Zijn jullie al geland? En viel de vlucht mee. Ik hoor het wel.
Bij CPA zijn we erg nieuwsgierig naar jullie avonturen.

Veel plezier nog.

groet