MadAad.reismee.nl

9/9/2011 Three Rivers (Lazy J Ranch)

Gisteren hebben we een lekkere relaxdag gehad op de Lazy J Ranch. Beetje uitgeslapen en gezwommen. Rond de middag zijn we weer een bakkie wezen doen bij Antoinette. Het was gisteren geen uitschieter, de koffie is nog steeds fantastisch. Bij de buren een broodje en een salade gegeten.

In de middaguurtjes een paar afleveringen van 24 gekeken en het reislog bijgewerkt. We liepen 2 dagen achter. Kost toch even wat tijd, vooral het uploaden van foto's.

Voor we het wisten was het al weer tijd om aan het diner te gaan denken. Het was deze dag de kans voor de River View Lodge in Three Rivers om ons te overtuigen. Helaas is dat niet gelukt. Mad heeft haar Prime Rib zelfs terug moeten geven en uiteindelijk gekozen voor een simpele hamburger. Die was oke. Ik had een redelijk droge top sirloin maar wel opgegeten. Tijdens het eten was een bandje zijn spullen aan het opzetten. We besloten om dit even af te wachten. Dat bleek een goede keuze. Rhino Circus speelde heerlijke bekende nummers en we hebben onder het genot van een cocktail en een biertje nog een paar uurtjes lekker zitten genieten. Totale kosten voor de avond $49.

Het was al bij twaalven toen we weggingen en hebben de 24 traditie van deze dagen voor 1 aflevering doorgezet. We zijn nu bij aflevering 20.

Vandaag zijn we bijtijds op, we willen de 220 mijl naar Santa Monica zo snel mogelijk afleggen om in de middag nog een beetje in de buurt rond te kunnen kijken. We slapen de laatste 2 nachten in het Venice on the Beach hotel. Direct aan het strand dus en vlak bij Santa Monica Pier. We zijn benieuwd.

Judy

De gebieden waar jullie nu doortrekken, lijken mij ook erg mooi om te zien. Misschien komt het er nog eens van.
Enne....al familie opgezocht nu jullie steeds in de buurt zitten?
Of zijn jullie al blij als jullie houdbaarheidsdatum steeds verder opschuift ;-)
Kus en geniet nog maar flink.