MadAad.reismee.nl

22/8/2011 Las Vegas

We zijn gearriveerd! Na een lange (zo'n 22 uurtjes) en toch ook wel vermoeiende reis zitten we dan in de Golden Nugget op Fremont Street in Las Vegas. Het is hier nu 07.20 uur en we zijn net wakker na een goede nachtrust.

Gisteren met eenklein uurtje vertraging om 12.00 uur het luchtruim gekozen voor onze eerste vlucht naar New York JFK. Deze vucht verliep soepeltjes en om 14.30 uur plaatselijke tijd geland. Douane ging heel vlot deze keer. We konden zelfs effe gezellig babbelen met de dienstdoende bullebak. Omkijkend kwam er een lading passagiers aan en schoot hij gelijk in de normale houding. Hadden wij mazzel! Koffers opgehaald en afgeleverd voor een domestic connecting flight, rustig een peukje gedaan enNanida en Jelle opgewacht die al een paar dagen in New York waren. Op tijd om 17.38 uur weer de lucht in voor 6 uurtjes naar Las Vegas. Het blijft behelpen op de binnenlandse vluchten. We hadden geen luxe plek dit keer. Madelon heeft een paar keer geprobeerd onderweg uit te stappen maar werd geadviseerd toch te wachten tot na de landing op Mc Carran airport. Dit advies heeft ze gelukkig toch maar opgevolgd.

Om 20.30 uur geland in Las Vegas en de koffers opgehaald. Gelukkig waren ze er allebei. Met de shuttle naar de carrental terminal. Bij alle verhuurbedrijven was het rustig behalve bij Dollar waar wij vanuit Nederland de auto hebben gehuurd. Er stond een lange rij en de verwachting was dat dit wel zo'n 2 uurtjes kon gaan duren. We hebben besloten om de auto morgen op te halen en nu een taxi naar het hotel te nemen. Dat was nog even een probleem omdat 4 man en enige 'modaal formaat' koffers niet zo makkelijk in de taxi passen. De taxidrivers wilden het wel proberen maar vergeefs. Nederlands als we zijn gingen we toch voor 1 taxi. Uiteindelijk gelukt en konden we weer genieten van Las Vegas by night. Blijft toch geweldig.

Inchecken ging soepeltjes, het was lekker rustig. We hebben een mooie kamer in de Carson Tower op de 20e etage. Snel een verfrissende douche gepakt om dan toch nog even wat te gaan eten en Fremont Street op te gaan. We hebben een salade en roastbeef sandwich gegeten bij Magnolia's Cafe in de Four Queens ($28 met z'n tweetjes). Naar buiten lopend begon net de videoshow op de overkapping. Dit keer Don McLean met Mr. American Pie. Kippevel! Nog even een paar dollars in de favoriete machines gegooid en toen naar bed. De luikjes gingen toch wel langzaam dicht.

Vandaag gaan we auto ophalen, wat inkopen doen en een beetje rondwandelen. We kijken nog wat we verder willen doen.

Wordt vervolgd.

Jeandra

schatjes leuk om te lezen dat alles goed loopt. Wel de machines aaien en met ze praten hij gaat vallen voel het aan mijn wateren hahahahahha. En veel foto's maken.
Veel plezier.....x

Jacky

Wat geweldig om jullie zo te kunnen volgen. Doe de groeten aan Jelle en Nanida. XXX

carla

Heerlijk wat van jullie te horen.Veel plezier.xxx

Rob Dalm

Zitten jullie eindelijk in Amerika is er een aardbeving. Zullen we afspreken dat jullie de jackpot winnen in Las Vegas en ik de staatsloterij hier in Nederland? Dan zie ik jullie wel volgende week in Las Vegas.

Dikke knuffel en nog veel plezier daar.

Ingrid van Wageningen

Net of je er bij bent met zo'n reisverslag. Geef niet te veel geld uit of anders veel winnen. Veel plezier nog. Ben benieuwd wat jullie verder gaan doen en meemaken.
Groetjes

Anita Termeer

Hey jullie viertjes!!

Fijn te lezen dat jullie allemaal veilig en wel nu in Las Vegas zijn! Moet ik hier een peper en zoutstelletje klaarzetten ;-))

Veel plezier daar, gok ze !! Wij houden hier de toko wel draaiende!

Knuffel voor jullie allemaal

Anita Termeer

jetty Plokker

Leuk om het zo te volgen hebben jullie geen last van de orkaan? Irene altijd al lastig type geweest haha
Veel plezier, groetjes

Arlette

Wat super om jullie zo te volgen, kunnen we toch een beetje mee genieten. Have fun xxxx