MadAad.reismee.nl

23/8/2011 Las Vegas

Weer een heerlijke nacht gehad. Het lijkt alsof we al helemaal gewend zijn aan het tijdsverschil. Het is nu 09.00 uur. 6 uur in de avond in Nederland. We hebben een rustig dagje gepland. Morgen gaan we op pad naar de Grand Canyon.

Gisteren ook niet al teveel gedaan. Zelfs voor Las Vegas begrippen is het erg warm hier. Temperatuur zit ruim over de 100 graden fahrenheit (ruim 40 graden celsius). We hebben heerlijk ontbeten met het buffet van Golden Nugget ($12 p.p.). Een lekker bakkie koffie bijStarbucks en toeneen taxi genomen naar de carrental op het vliegveld. Daar was het lekker rustig nu in vergelijking met gisteren. Weinig verkooppraatjes deze keer, de dame achter de balie begreep gelukkig snel dat we geen trek hadden in dure upgrades en extra verzekeringen. We hadden in Nederlandal een goed pakket afgesloten en wilden gewoon een midsize SUV. Toch hebben we een upgradegekregen.Er stond namelijk nog1 midsize SUV, een rode lelijke KIA Sportage. Sorry voor de liefhebbers! De veilligheidsgordel aan de passagierszijdetrok nogal strak, een beetje klagen kan snel werken. Een stukje verder stond een mooie Chevrolet Equinox en dat leek ons wel wat en daar rijden we nu in

Wink

Net buiten het vliegveld ligt de Premium Outlet South. Het voordeel t.o.v. de Premium Outlet in LV Downtown is dat deze geheel overdekt is en dus airco. Overal rondgekeken enwat kleren gekocht. Vervolgens naar Hooters gereden voor de lunch. Ik had zelf meer verwacht van dit casino. Zal niet uitleggen waarom ....... Het was er een beetje tam maar het eten was lekker in de Mad Onion ($ 30).

Je hebt het gevoel dat de recessie in Amerika zeker ook Las Vegas treft. Het is eigenlijk overal behoorlijk rustig.

Rustig terug gereden over de Strip en weer heerlijk genoten van het over de top zijn van de hotels maar ook de mensen.

Terug in de Golden Nugget een uurtje op de kamer gerust en vervolgens gebruik gemaakt van het buffet ($ 20 p.p.). Voor ons gevoel was het duidelijk minder dan voorheen. Het verschil is waarschijnlijk dat in de weekenden er een veel uitgebreider buffet is en dat we dat de vorige keer gehad hebben.

Na het eten de auto gepakt en de Strip by night bekeken. Geëindigd in het Imperial casino en genoten van de live optredens van look-a-likes als Michael Jackson en Lady Gaga. Beetje gegokt nog hier en daar zonder al te grote verliezen (dankzij Madelon

Cool

Om half 3 ging het licht definitief uit.

Wij lijken echte Nederlanders om overal de kosten bij te zetten maar dat is alleen om voor later nog een beetje te weten wat we hebben uitgegeven.

Inmiddels ook meegekregen dat er een aardbeving is geweest in Colorado en het oosten. De Amerikanen zijn hier behoorlijk van geschrokken omdat het heel lang geleden is dat er in die delen van Amerika bevingen zijn geweest.

Leuk om de reacties te lezen. We doen ons best om de jackpot niet te winnen en ik moet zeggen dat lukt goed tot nu toe. Misschien een voordeel, als we niet winnen moeten we weer terug naar Nederland en dat is voor jullie toch leuker? Nog 1 ding, de 2 koffers zijn echt van ons beiden!! Maar het is niet ondenkbeeldig dat er voor de terugreis nog 1 bij gaat komen .........

Tot morgen

Anita Termeer

Lekker zeg, ben helemaaaaaaal niet jaloers!

jetty Plokker

Moet je mijn auto weer afkraken, nou ik ben heel tevreden en wens jullie veel plezier. de groeten

carla

Als jullie nu al kopen komt die 3 de koffer er zeker xx

Maureen

klinkt goed, krijg er ook helemaal zin in dus win maar wel de jackpot !!! dan gaan we met oud en nieuw mee hahaha, veel plezier dikke kus

Ingrid

Leuk de Grand Canyon. Bereid je maar voor op veel oh's en ah's.
Veel plezier

pa

Hallo Madelon en Aad.
Ik heb van Jos een duplikaat van jullie reisblog ontvangen. Daar is veel op te lezen, wat is het uitgebreid.
Je begrijpt uit deze reactie dat ik geen e-mail van jullie hebt ontvangen. Dus hierbij het juiste adres: cor.gro@kpnmail.nl. Het puntje achter cor is van essentieel belang.
Ik moet alles nog eens goed bekijken en zal danweer reageren. Alles gaat hier zijn gangetje. In ziekenhuis weer ander soort zwachtel gekregen en volgende week terugkomen. Goede voortzetting van de reis gewest.
Groetjes, pa