MadAad.reismee.nl

24/8/2011 Las Vegas

Jammer, we komen terug naar Nederland!

Gisteravond de laatste uurtjes aan de slotmachines doorgebracht en de jackpot is niet gevallen. Positief is dan weer wel dat we het verlies beperkt hebben weten te houden en nog in redelijke luxe verder kunnen reizen.

Het was overall een relaxte dag. 's-Ochtends een beetje zwemmen tussen de haaien en in de middag nog geshopt en weer geld uitgegeven. Nee, nog geen extra koffer. We komen wel in de buurt langzaam maar zeker. Moet eerlijk zijn dit keer waren de uitgaven niet van Madelon maar was het moi. Wat Rockies kleding. We hadden ook nog een Navi nodig voor de USA. Maar deze zijn behoorlijk goedkoper dan in Nederland dus mijn uitgaven vielen in verhouding mee.

Onderweg naar de shops nog wel een ontmoeting met de plaatselijke sheriff gehad. We reden een one way weg op en daar was hij niet blij mee.Hij was gelukkig schappelijk en werd ons de plaatselijke jail bespaard.

Een paar uurtjes doorgebracht in het Hard Rock Hotel en gegeten in het Hard Rock Cafe ($60). Uiteraard ook hier nog een nieuw t-shirt gekocht. Daar komen er nog een paar bij later op de trip.

We gaan Las Vegas weer verlaten en reizen vandaag naar de Grand Canyon.

Sorry voor de onaardige opmerking over een bepaald merk auto. Het was meer, we zijn in Amerika en dan moet het ook een Amerikaans merk zijn. Klimaattechnisch minder verantwoordelijk besef ik. Jos, over 1 koffer had je inderdaad gelijk.