MadAad.reismee.nl

25/8/2011 Las Vegas - Grand Canyon

Vanmorgen hebben we Sin City verlaten en zijn op weg gegaan naar de Grand Canyon. We hebben al weer zitten bedenken welke route we op onze hopelijk volgende USA reis kunnen nemen zodat we toch weer een paar dagen in Las Vegas kunnen doorbrengen.

Na de drukte van Las Vegas is het lekker om echt in de natuur te rijden. Al snel kom je echter bij de Hoover Dam en daar is het weer gezellig druk. En heet! De meter tikte ruim 120 graden fahrenheit aan (zo'n 50 graden celsius). Dan is het zwoegen kan ik zeggen. Nanida en Jelle hebben de tour naar beneden gedaan. Wij hebben deze 4 jaar geleden gedaan en hebben het nog helemaal in het koppie. Wij hebben een beetje rond gelopen maar dat was veel te warm. Wetende dat we zo'n 2 uurtjes moesten wachten hebben we de auto maar gepakt om lekker in de airco te zitten.

Al met al was het half 3 voor we wegreden en moesten we nog een behoorlijk stuk rijden naar de Grand Canyon. In Kingman hebben we bij Calico een hapje gegeten ($30). Ik had graag vanaf Kingman nog een stuk Route 66 willen rijden maar dat ging gezien de tijd niet lukken. Staat dus ook op het lijstje voor de volgende keer. Over de Interstate 40 East lekker door kunnen rijden maar het was toch al 9 uur en dus pikkedonker toen we het NP inreden. Tegen 10 uur zaten we op de kamer. We zitten in de Yavapai Lodge. Prima kamer. ($129) Een hapje eten was niet meer mogelijk. We besloten om vroeg het mandje in te duiken. Nu we de zonsondergang gemist hebben wilden we perse wel de zonsopgang meemaken. Bij ons vorige bezoek hebben we dit helaas gemist. Dat betekent dus voor ons 4 uur opstaan!! We gaan het meemaken ...........

anita termeer

Wij willen foto's zien!!!!

Enjoy.

Judy

Gelukkig zitten jullie aan de goede kant van Amerika.
De verhalen over New York zijn behoorlijk eng op het moment.
Als zoveel mensen misschien geëvacueerd moeten worden, dan is het goed mis met het weer daar.
Geniet dus maar flink van jullie mooie weer aan de andere kant van het land.
En inderdaad..........foto's please.

Carla

Wij willen foto;s Waar gaan jullie nu naar toe? xxx