MadAad.reismee.nl

5/9/2011 Las Vegas - Kernville - Las Vegas

Hoe dingen kunnen gaan

Laughing

De laatste dag in Las Vegas een beetje als relaxdag genoten. Lekker uitgeslapen. Zo rond 12 uur hebben we het ontbijt genoten. Beetje rondgekeken en weer een rustpauze op de kamer ingelast. 's- Avonds hebben we het Paradise buffet in het Flamingo hotel genuttigd ($45). Aan het tafeltje naast ons zat een echtpaar zo weggelopen uit de blues van New Orleans. Beiden zaten heerlijk te genieten van een enorm bord met crab legs. Mad liet zich hierdoor inspireren en nam ook een aardig bord. Met ondersteuning van een cracker (zit nu in de koffer) lukte dit aardig. Een heerlijk buffet al met al. Nog een beetje aan de slotmachines gezeten en dit keer hebben we het budget voor de laatste week naar het niveau luxe op kunnen krikken.

Na de laatste avond in het Imperial was het op dinsdag (5/9) tijd om weer aan de natuur te denken. Het plan was om richting Lake Isabella te reizen en daar in het plaatsje Kernville te overnachten. Een aardige rit om uiteindelijk overmorgen bij Sequioa NP uit te kunnen komen.

Zo rond half 11 reden we weg. 2,5 uur later waren we 50 mijl opgeschoten. Wat bleek, Labor Day weekend was achter de rug en iedereen wilde over de zelfde Interstate 15 richting Los Angeles. Het vooruitzicht om op deze manier nog zo'n 150 mijl op deze weg te blijven was verre van aantrekkelijk.

Dus we besloten om te keren en weer richting Las Vegas te rijden.

Cool
We hebben in ons aangepaste reisschema nog 1 nacht over dus dat was geen probleem. Bij de eerste mogelijkheid langs de weg een beetje zitten snuffelen op internet om te kijken waar na het dure labor day weekend een hotel nu voor een leuke prijs is te boeken. Treasure Island kwam er al gauw uit. We konden voor $80 een Deluxe Strip View Room boeken inclusief gratis buffet voor 2 personen en nog een aantal andere vouchers.

Las Vegas binnen rijdend hadden we voor de 3e keer deze vakantie het gevoel van 'we zijn weer thuis'. Ik weet het, wij zijn zot maar we vinden het hier echt geweldig.

Nu Deluxe en een Strip View was het! We hebben een paar foto's op het reislog gezet. In 1 woord geweldig. We zitten op de 35e etage met ramen van plafond tot grond! We hebben onze hoogtevrees even moeten overwinnen. Het hele hotel en casino is sowieso 1 van de betere betaalbare hotels in Las Vegas. We kunnen inmiddels wel recensies schrijven over de hotels in Las Vegas. We telden gisteren dat dit ons 7e verschillende hotel is. Treasure Island komt dan voorlopig na de Venetian absoluut als goede 2e uit de bus. Voor nu ............

We hebben het standaard programma voor het doorbrengen van de dag en de avond weer afgewerkt. Het buffet (gratis

Wink
) was absoluut top, vooral de deserts waren heerlijk. We hebben het niveau luxe voor de laatste week niet verder kunnen opkrikken, helaas.

Vandaag gaan we dan echt rijden en hopen in de loop van de middag in Kernville aan te komen.

Ingrid

Wat zijn jullie toch een boffers. Het moet zo zijn dat jullie en Las Vegas onlosmakelijk verbonden zijn blijkbaar. Nog veel plezier in LA. Een tip: vlak bij het aquarium aan de kust van LA zit een Bubba Gump Shrimp restaurant. Het is geinspireerd op de film Forrest Gump en je kan er alleen maar garnalen in alle soorten, maken en variaties eten. Maar erg leuk als je een fan bent van Forrest Gump.
Nog veel plezier